150

Звіт Ради по харчуванню учнів

Звіт
про проведену роботу Ради по харчуванню учнів

На виконання наказу управління освіти Кіровоградської міської ради від 28 грудня 2016 року №1042/0 «Про організацію харчування учнів та вихованців навчальних закладів м. Кропивницького на 2017 рік» та наказу управління освіти Кіровоградської міської ради від 17 серпня 2017 року №620/о «Про організацію харчування учнів та вихованців навчальних закладів м. Кропивницький на 2017-2018 н.р.» в закладі організоване харчування учнів 1-11 класів та затверджений склад та план роботи Ради по харчуванню наказом по закладу від 01 вересея 2017 р. «Про організацію гарячого харчування учнів та вихованців на 2017-2018 н.р.».

Рада по харчуванню здійснює систематичний контроль за організацією харчування, проводить періодичні перевірки роботи харчоблоку, дотримання санітарно-гігієнічних норм, правильність збереження і терміни реалізації продуктів харчування, правильність закладки продуктів харчування, дотримання рецептури і технології приготування страв, тощо. Результати перевірок оформляються актом встановленої форми і подаються директору закладу для ознайомлення та прийняття заходів адміністративного впливу для виправлення недоліків.
За звітний період 2017 року Радою по харчуванню проведена робота щодо контролю за організацією харчування учнів. А саме:
18 січня 2017 р. було здійснено контроль за роботою шкільного буфету.
В ході перевірки було встановлено: асортимент буфетної продукції визначено та погоджено Держсанепідемстанцією. Буфетна продукція реалізується в обідній залі корпусу №1. Біля кожної продукції висять цінники, на яких вказано вид і вартість. Продукти, які продаються у буфеті, зберігаються відповідно до санітарних вимог. Заборонені продукти не реалізуються.
30 січня 2017 р. було здійснено перевірку дотримання норм закладки продуктів харчування, їх кулінарної обробки і виходу страв.
Кухарі суворо дотримуються технологій виготовлення страв та правил особистої гігієни. Процес приготування страв здійснюється у повній відповідності з технологічною документацією у присутності бракеражної комісії.
14 лютого 2017 р. було здійснено перевірку санітарного стану холодильного обладнання.
Холодильники знаходяться у нормальному стані у коморі. У холодильнику дотримуються правила товарного сусідства. Санітарний стан холодильних камер задовільний, зайвих продуктів в них не виявлено. У холодильнику та холодильній камері наявні термометри. Вони встановлені на видному місці, віддаленому від дверей та випарників. Температура у холодильнику становить - +2 С, + 6С, а у холодильній камері - - 2 С, - 8 С. Показники щоденної температури записуються у спеціальний журнал.
27 лютого 2017 р. було здійснено перевірку столів для сирої та готової продукції.
Під час приготування страв кухарі суворо дотримуються точності виробничого процесу. Обробку сирих і готових продуктів проводять на різних столах з відповідним маркуванням «Для сирої продукції» і «Для готової продукції».
13 березня 2017 р. було перевірено якість їжі, що роздається та дотримання температурного режиму.
Під час перевірки було виявлено, що працівники харчоблоку працюють у чистому санітарному одязі (халат, фартух, хустка). Видача готових страв здійснюється безпосередньо після закінчення їх приготування та бракеражу готової продукції. Сестра медична щоденно знімає проби страв та слідкує за їх якістю. Добові проби зберігаються в холодильнику. Залишки їжі становлять відходи. Страви роздаються дітям у гарячому вигляді. Час видачі готових страв з харчоблоку збігається з графіком видачі їжі та режимом дня.
22 березня 2017 р. було перевірено дотримання графіку видачі готових страв для ГПД.
У ході перевірки було з’ясовано, що учні 1-2 класів (їдальня корпус №2), які відвідають ГПД обідають о 12.30-13.00 годині, а учні 3-4 класів (їдальня корпус №1) обідають в 13.00 – 13.30 год.
Вартість обіду 10 грн. Приготовлені страви відповідають тим, що вказані в меню.
11 квітня 2017 р. було перевірено стан харчування учнів пільгових категорій.
В ході перевірки було виявлено, що 90 учням пільгових категорій надається безкоштовне харчування (вартість якого – 10 грн.), 305 учнів 1-4 класів отримують безкоштовно гарячі сніданки (вартість – 7 грн.). Вихід готових страв відповідає нормі. Меню різноманітне, калорійне, відповідно до вікових особливостей.
25 квітня 2017 р. було перевірено наявності та маркування посуду.
Обробні дошки промарковані згідно з видом продуктів, що на них обробляються: «СМ» - сире м'ясо, «ВМ» - варене м'ясо, «СР» - сира риба, «ВР» - варена риба, «ОС»- овочі сирі, «ВО» - варені овочі, «Х» - хліб. Аналогічно промарковані обробні ножі та виробничі столи. Після кожної операції обробні дошки чистяться ножем від залишків продуктів, миються гарячою водою з додаванням миючих засобів, ошпарюються кип’ятком, висушуються і висять на відведеному для них місці.
7 вересня 2017 р. було здійснено перевірку стану організації харчування.
Санітарний паспорт харчоблоку та акт-дозвіл на експлуатацію харчоблоку затверджені перед початком навчального року та входять до складу паспорта готовності школи. На харчоблоці наявна вся необхідна документація,яка ведеться щоденно. На інформаційному стенді висвітлюється щоденне меню та корисні поради «Правила поведінки учнів у шкільній їдальні», «Правила харчування учнів». Учні харчуються в їдальні згідно графіка. Учні, які відвідують ГПД, харчуються за кошти батьків, діти пільгових категорій – безкоштовно.
13 вересня 2017 р. було здійснено перевірку дотримання графіка харчування учнів.
В результаті перевірки їдальні (корпус № 2) було з’ясовано, що учні 1-3-х класів отримують сніданки згідно графіка: 1 класи – 8.40 год, 2 класи – 9.30 год, 3 класи 10.25 год. Обід для ГПД 1 класи – 12.30 год, 2-3 класи – 13.30 год. Меню закладено згідно примірного меню.
27 вересня 2017 р. було здійснено перевірку харчування учнів пільгових категорій.
В ході перевірки було виявлено, що 102 учням пільгових категорій надається безкоштовне харчування (вартість якого – 10 грн.), 305 учнів 1-4 класів отримують безкоштовно гарячі сніданки (вартість – 7 грн.). Вихід готових страв відповідає нормі. Меню різноманітне, калорійне, відповідно до вікових особливостей.
11 жовтня 2017 р. було здійснено перевірку санітарного стану харчоблоку, умови зберігання продуктів.
В результаті перевірки було встановлено, що всі продукти харчування зберігаються в належних умовах. Температурний режим в холодильному обладнані відповідає нормі, всі продукти промарковані і мають відповідні сертифікати, наявний журнал бракеражу продукції. Дотримано умови зберігання харчових продуктів, сипучі продукти зберігаються на стелажах, в холодильниках товарне сусідство дотримане.
1 листопада 2017 р. було здійснено перевірку наявності миючих та дезенфікуючих засобів та інвентаря для прибирання.
Санітарний стан харчоблоку та допоміжних приміщень відповідає вимогам. Харчоблок укомплектовано необхідним інвентарем для прибирання та дезінфікуючими засобами. Правила миття посуду дотримуються. Один раз на місяць проводиться генеральне прибирання.
15 листопада 2017 р. було здійснено перевірку строків реалізації та зберігання продуктів. Виконання норм харчування.
В ході перевірки було встановлено, що строки реалізації та зберігання сирої та готової продукції відповідають термінам реалізації. Дотримуються санітарні норми і правила товарного сусідства, температурний режим. Продукти, в яких закінчився строк реалізації, списуються. Комора оснащена необхідним обладнанням, меблями, інвентарем, засобами вимірювання. Стелажі, шафи для зберігання продуктів харчування підняті від підлоги на 15 см для забезпечення можливостей прибирання. Для продуктів, які швидко псуються, використовується холодильне обладнання. Для молочних та м’ясних продуктів передбачено окреме холодильне обладнання.
Картопля та інші овочі зберігаються у спеціально відведеному приміщенні на спеціальних стелажах. Умови зберігання овочів відповідають санітарним нормам. Заборонені продукти відсутні. Термін придатності всіх продуктів відповідає нормі. Температурний режим відповідає нормі.
14 грудня 2017 р. біло здійснено перевірку виконання норм харчування.
На час перевірки виконання норм харчування в їдальнях корпусу №1 і №2 було встановлено, що кухарі дотримуються встановлених норм закладки продуктів згідно нормативної бази та примірного меню затвердженим СЕС. Але норми харчування на одного учня на деякі продукти недостатні.

 

Актуальне

Інтернет ресурси

Scroll to Top