150

Соціально-психологічна служба

 

Нікітіна Марина Борисівна - практичний психолог. Стаж роботи - 12 років. Спеціаліст І категорії.
Блог Нікітіної М. Б.

Ротарь Оксана Сергіївна - соціальний педагог.
Блог Ротарь О.С.

Соціально - психологічна служба має  кабінет  для індивідуальних консультацій та  групової роботи. Маємо велику психологічну бібліотеку. 



Завдання психологічної служби: 
1. Сприяння повноцінному особистісному та інтелектуальному розвитку дітей на кожному віковому етапі.
2. Створення умов для формування у дітей мотивацій до самовиховання і саморозвитку.
3. Забезпечення індивідуального підходу до кожної дитини на основі її психолого - педагогічного вивчення.
4. Профілактика та корекція інтелектуального та особистісного розвитку дитини.

Психолог: 
1. Здійснює психологічний супровід  розвитку учнів протягом усього навчально - виховного процесу.
2. Консультує і надає методичну допомогу всім учасникам навчально - виховного процесу з питань навчання та виховання.
3. Здійснює просвітницьку роботу з метою підвищення психологічної культури в навчальних закладах та сім'ях.
4. Проводить корекційно – розвивальну роботу  з учнями .

Соціальний педагог: 
1. Забезпечує соціально - педагогічний патронаж дітей та молоді в системі освіти.
2. Сприяє взаємодії навчальних закладів, сім'ї, служб у справах неповнолітніх, соціального захисту, центрів соціальних служб для молоді, кримінальної міліції, держадміністрації, органів місцевого самоврядування, громадських організацій з метою адаптації дітей до вимог соціального середовища і створення умов для їх благополучного розвитку.
3. Вивчає думку батьків, вчителів, учнів, займається соціологічними дослідженнями.

 

 

 


Презентація практичного
психолога 
Нікітіної М.Б.

Визначення можливого
профілю навчання
учнів 9 класів

Моніторинг розвитку
класних колективів
5 класів


 Поради шкільного психолога 
батькам


Моніторинг 1 класів (адаптація)

Здоровий спосіб життя

Батьківські збори, 5 клас, 2015 р.

Анкетування шкідливі звички

 

Актуальне

Інтернет ресурси

Scroll to Top